Eurokangas Asiakaspalvelu logo
Eurokangas Asiakaspalvelu logo

All collections

Voinko tilata tuotteita ulkomaille? / Can I place an order abroad?

Voimme toimittaa tuotteitamme myös ulkomaille. Valitettavasti verkkokaupamme kautta ei ole vielä mahdollista tilata kankaita ulkomaille, mutta meidän on tarkoitus saada toiminnot verkkokauppaamme lähitulevaisuudessa.
Tällä hetkellä ulkomaantilauksissa ainoa mahdollisuus on laskutuskauppa. Laskua varten tarvitsemme asiakkaan nimi- ja osoitetiedot ja puhelinnumeron sekä tarkat tiedot tilattavista kankaista ja metrimääristä. Laskutamme myös tilauksen rahti- ja käsittelykulut asiakkaalta. Niiden suuruus riippuu tilauksen koosta. Tarvittavat tiedot saatuamme, lähetämme laskun sähköpostitse. Kun suoritus näkyy tilillämme, postitamme tilatut tuotteet. Ulkomaantilauksissa suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected]

 

We can also supply our products abroad. Unfortunately, it is not yet possible to order fabrics abroad through our online store, but we intend to have this option in our online store in the near future.
Currently, the only option for cross-border orders is invoicing. For the invoice, we need the customer's name and address information and telephone number, as well as detailed information on the fabrics and amounts to be ordered. We also invoice the packing and delivery costs of the order from the customer. Their costs depends on the size of the order. After receiving the necessary information, we will send the invoice by e-mail. When payment has arrived in our account, we will ship the ordered products. When ordering abroad, we recommend contacting our customer service by e-mail [email protected]

Was this article helpful?
Yes
No